Berjaya Times Square: shopping sakan!

Duit sengkek, tapi berangan nak baju baru.... haaa kat sinilah korang boleh pergi. BTS! baju murah-murah, ada blouse yang berharga RM17 je tau! Tapi tengok saiz lah. Kalau badan besar macam Nat ni memang tak muatlah.huhu.(sebab tu berazam nak diet balik. Sebab ada sehelai baju tu ketat sikit. Kalau dapat turunkan 5 kg muatlah kut baju tu *awal-awal lagi niat diet salah bukan sebab nak sihat, tapi nak muat baju)

Kalau korang nak shopping dekat sini, lebih baik mula dari tingkat atas macam tingkat 5 ke, sebab dekat atas barang lagi murah dari dekat bawah. Jadi senanglah korang nak banding harga. Kebanyakan kedai jual baju dengan harga dalam linkungan RM17-40. Ada ja yang lagi mahal. Yang branded lah. Kalau nak murah beli yang biasa-biasa je, asalkan dapat tambah koleksi baju.

Kalau nak makan, food court dia biasa-biasa je. Tak ada yang spesial. Jadi Nat selalu makan fast food (penyebab berat badan naik) bila pergi sini.

Sebelum lupa, meh nak cerita macam mana cara nak pergi ke Berjaya Times Square ni.
Nat cerita dari Kl sentral jelah ye.

Kl sentral ke BTS
1. Sampai ke kl sentral, naik eskalator ke nu sentral, jalan ke sephora untuk ke tempat monorel dan turun eskalator sebelah sephora tu.

2. Turun je eskalator, korang akan nampak pintu besar satu. Haa lalu je pintu tu, korang dah sampai ke stesen monorel.

3. Beli tiket ke Imbi di mesin, lepastu holeh jalan.


Kali pertama naik monorel, Nat gayat sikit. Tambah pulak ramai orang dalam coach.. berhimpit macam sardin! Bila train tu belok pulak, rase macam benda tu nak tercabut aje dari landasan! Seram betul.

Sekian, itu saja. Have a nice day gaissss😙

Comments

Popular Posts